Személyes jelenlétet igénylő ügyintézésre, csak előzetes telefonos egyeztetés alapján van lehetőség.
Az önkormányzat portálunknak megküldött tájékoztatójában áll, hogy a Kalocsai Polgármesteri Hivatalban
2021. március 08. napjától - 2021. március 22. napjáig az ügyfélfogadás szünetel.
Mint írják, a személyes jelenlétet igénylő ügyintézésre előzetes telefonos egyeztetés alapján van lehetőség, az alábbi telefonszámok (vagy e-mail címek) valamelyikén:
Titkárság: 78/601-301 info@kalocsa.hu
Fejlesztési csoport: 78/601-303 varos@kalocsa.hu
Városüzemeltetési csoport: 78/601-304
Pénzügyi osztály: 78/601-306 penzugy@kalocsa.hu
Anyakönyvi ügyek: 78/601-308
Lakossági ügyfélszolgálat: 78/601-309
Adócsoport: 78/601-310 ado@kalocsa.hu
Amennyiben beadványokat, kérelmeket szeretnének benyújtani, megtehetik a hivatal portáján lévő dobozba helyezéssel, 8:00–tól 13:00 óráig.
Kérik, hogy továbbra is vegyék igénybe a telefonos és elektronikus ügyintézési lehetőségeket.
Az intézkedés célja a hivatali dolgozók és az ügyfelek egészségének védelme, valamint a koronavírus járvány terjedésének megelőzése.