Csütörtökön nagy volt a sürgés-forgás annak a kertvárosi háznak az udvarán, amelyet a Gyöngy üdítőt forgalmazó kalocsai csapat kiszemelt rövidesen bemutatandó országos reklámfilmjének forgatási helyszínéül. Címszavakban: bikinik, napbarnított formás idomok, nyár, és Gyöngy narancs – velük mind-mind találkozhat majd a kisfilmben!
Bár az egész napos forgatás – érthető okokból – a nyilvánosság teljes kizárása mellett folyt, az összepakoláskor és a „levezető beszélgetések” alkalmával volt szerencsénk elcsípni egy-egy infó-foszlányt arra vonatkozóan, milyen is lesz a városunkban felvett marketing-anyag.
A medence partján hűsölő, vagy éppen napozó lányok között feltűnt a hazai sportéletből jól ismert Vass Dóra ritmikus gimnasztika-tehetség és többszörös bajnok, aki a Gyöngy üdítő korábbi poszterlánya, a ma is irigylésre méltó formában tündöklő Bíró Ica oldalán tűnik fel a „kötelező nyári viseletben”. Adott volt tehát minden, ami egy hangulatos, megkapó reklámfilmhez kell, a profi stábról nem is beszélve.
Bár Dórit, elmondása szerint ilyen kontextusban kissé feszélyezte a kamera, mondván, szerepelt ő már reklámban, de az mindig komolyabb kihívás, mint sportról beszélgetni, vagy éppen abból bemutatót tartani, a nap végére feloldódott és élvezte a helyzetet, akárcsak Bíró Ica.
A fitnesz-királynő szó szerint ragyogott, amikor kollegánkhoz lépett, pedig minden bizonnyal jó pár munkaórát tudhatott maga mögött.
Szuperlatívuszokban mesélt arról, hogy megszerette a kalocsai Yellowmill Cider Hungary Zrt. csapatát, és büszkén újságolta, hogy a most felvett reklámfilm nem az utolsó közös munkájuk volt. Vállalta ugyanis, hogy a háziasszonya lesz a Gyöngy fontosabb rendezvényeinek és azt is, hogy a nevét az arcát adja annak népszerűsítéséhez.
– Ez a termék jobb, mint az eredeti volt! Arról nem is beszélve, hogy egy igazi hazai sikertörténet lehet a Gyöngy újraélesztése. Örülök, hogy ebben magam is részt vehetek – nyilatkozta a helyszínen Bíró Ica, majd szaladt tovább a forgatást követő stúdió-utómunkálatok helyszínére.
Ugyancsak sikerült néhány szóra elcsípnünk a termékgyártó cég ügyvezető igazgatóját, Salamon Józsefet, aki elárulta, hogy komoly feltétele volt annak, hogy Bíró Icát megnyerjék. Termékmintát és részletes leírást kellett ugyanis küldeniük, listázva az összetevők arányát és minőségét – ezért is érzi megtiszteltetésnek, és tölti el örömmel a tudat, hogy a sport-lady rábólintott a közös munkára.
Hogy ennek gyümölcsét mikor láthatjuk viszont, arról óvatosan fogalmazott a vezető, de annyit előrevetített, hogy ősszel tervezik a Gyöngy országos promóciós kampányát útnak indítani, amelynek egyik zászlóshajója lesz a most forgatott reklámfilm.