Vállalkozóként, cégtulajdonosként mindenki szeretné tartósan megélni az érzést, hogy biztonságban tudja vállalkozását, ezáltal magát és családját. A piaci környezet, a jogszabályi változások dinamizmusa közepette még a hatékonyan és jól működő társaságok tulajdonosainak, vezetőinek is ritkán adatik meg ez a nyugalom. Ha nem állnak rendelkezésünkre a felgyorsult ütemhez igazított szakma specifikus, érthető, átlátható, könnyen hozzáférhető könyvelési és pénzügyi adatok, hamar a bizonytalanság érzete lehet úrrá rajtunk. Ezt a magabiztosságot, nyugalmat, kiszámíthatóságot, a cég továbbgondolásához szükséges tanácsokat kínálja a kiskőrösi székhelyű, több mint másfél évtizedes szakmai múlttal rendelkező Best-Kontír. (x)
Az Iroda nemcsak folyamatosan és szakszerűen vezeti a könyvelést, készíti a bérszámfejtést, tájékoztat a pályázati lehetőségekről, adóoptimalizálási tanácsokat ad, de munkájáért felelősséget is vállal.
Olyan megbízható partner, amely mindenről időben értesül és értesít, mindent elintéz, elmagyaráz, megoldásokat javasol.
Turán Krisztina vezetése mellett több kvalifikált munkatárs áll készen arra, hogy az általuk megfogalmazott önmagukkal szemben is támasztott mérce, a „Könyvelés 10 pontja” szerint magas szintű szakértelemmel, alapossággal, időszerű riportokkal teremtse meg egy cég biztos hátterét. A tanácsadásban évek óta két munkatársa, Benedekné Kollár Ildikó adószakértő és Barinkai Zsuzsanna bér-, tb- és munkaügyi szakember nyújt segítséget az ügyfelek megelégedésére.
A Könyvelő Iroda az online ügyintézés és kapcsolattartás, adatszolgáltatás adta gyorsasággal, a legkorszerűbb informatikai háttérrel, az ügyfél iránti teljes lojalitással az Ön vállalkozását is várja!
Turán Krisztinát a Könyvelés 10 pontjáról és legújabb szolgáltatásukról, a riportról kérdeztük.
– Krisztina! Egy vállalkozás alappillére, hogy mi magunk mindent ismerjünk annak pénzügyeiről, profittermelő képességéről, vagy legyen egy megbízható partnerünk, aki mindezt tudja, elintézi és elmagyarázza. A Könyvelés 10 pontja mennyire kapcsolódik ehhez az igényhez?
– Sokoldalúan képzett kollégáimmal egyre ritkábban, de azért találkozunk azzal az igénnyel: olcsón, jót, azonnal! Felelősen gondolkodó vállalkozás vezetője természetesen tudja, hogy a színvonalas könyvelési szolgáltatás, az azt végző felkészült szakemberek, korszerű támogató rendszerek, a minőségi munkavégzés ezt a hármas igényt így nem tudja, és nem is kell, hogy kielégítse. Annak érdekében állítottuk össze a 10 pontot, hogy megfizethető, jó ár-érték arányú szolgáltatásunkat gondosan, az ügyféllel átbeszélve, mindenki által előre ismert zsinórmérték szerint végezzük. A 10 pont egy olyan etikai, morális mérce, amelyet valamennyi dolgozónk a mindennapi munkavégzése során szem előtt tart.
E szerint cégünk:
1. Kizárólag csak szerződéssel és számlával dolgozik (Mindig garanciát vállalunk munkánkért, hogy az ügyfeleink a legnagyobb biztonságban érezhessék magukat.)
2. Beleássa magát a cég ügyeibe, és odafigyel a részletekre (Mindig tisztában vagyunk azzal, hogy a cége mivel foglalkozik, utánanézünk a külön szabályoknak, megismerkedünk az iparág könyvelési vonzataival a minőségi eredmény érdekében.)
3. Nemcsak könyvel, tanácsot is ad (A könyvelés mellett, mint megszokhatták, adótanácsadást is nyújtunk, és minden esetben felhívjuk a figyelmet arra, hogy milyen adónemekben lehetne spórolni.)
4. Szabályokat állít fel (Ha a könyvelő megköveteli a rendet, akkor az ügyfél általában elismeri ennek szükségességét, és törekszik rá, hogy rendet tartson a dokumentumaiban. Ez mindenkinek érdeke.)
5. Előre gondolkodik (Nem a befizetés napján szólunk, hogy mennyit kell fizetni, hanem néhány nappal korábban, s a törvényi változásokról időben értesítjük a cégét.)
6. Naprakész és pontos (Tudjuk, hogy a NAV nyilvántartása precíz, ezért nekünk még precízebbnek kell lennünk, hogy ügyfelünk ne szerepeljen a hivatal gyakori címzettjei között!)
7. Képviseli a céget (A hatósági eljárásban teljes körűen képviseljük cégét, hogy Önnek ne kelljen fáradnia a személyes megjelenéssel.)
8. Nem a legolcsóbb (A túl olcsó könyvelők veszélyeztetik a szakmaiságot. Az ügyfélnek is érdeke elkerülni a többmilliós bírságot, mint egy olyan könyvelőben megbízni, aki nem vállal felelősséget munkájáért.)
9. Bizalmi kapcsolatot alakít ki (Titoktartási kötelezettséget vállalunk cégével kapcsolatban, hozzánk bármilyen jellegű kérdéssel nyugodtan fordulhat! Természetesnek tartjuk, hogy együttműködésünk kiemelten bizalmi kapcsolat.)
10. Folyamatosan fejleszti az ügyféllel a kommunikációt, ezáltal javul az együttműködés színvonala (Az egymás közötti kommunikáció, a közös munka és annak fejlesztése számunkra nagyon fontos. A zökkenőmentesebb ügyintézés alapvető feltétele ez, véleményünk szerint.)
– A Best-Kontír innovációban Kiskőrös, de mondhatni a térség egyik élenjáró cége. Modern informatikai háttérrendszere segítségével szinte naprakészen adminisztrálja az ügyfelei pénzügyi és számviteli folyamatait. Melyik a legújabb szolgáltatásuk, és ezzel milyen ügyfélkört céloznak meg?
– Fejlesztéseinknek köszönhetően több mint egy éve könyvelést támogató szolgáltatásunkkal havi kimutatásokat készítünk ügyfeleinknek, melyben egyszerű fogalmakkal, összefoglaló adatokkal és szemléltető ábrákkal segítjük a főkönyvi adatok értelmezését. A cégvezető ezeknek a szakszóval élve, riportoknak köszönhetően elmondhatja, hogy „ÉRTEM A CÉGEM”. A szolgáltatás lényege, hogy megteremti az összhangot a könyvelői munka és a cég vezetése között. Nincsenek már nehezen áttekinthető és értelmezhető excel táblázatok, függvények és óriás táblázatok! Ezt a könyvelést támogató szolgáltatásunkat elsősorban kettős könyvvitelt vezető vállalkozások számára ajánljuk.
– Mit tudnak biztosítani a havi kimutatást, jelentést, riport szolgáltatást igénybe vevő ügyfeleknek?
– Havi főkönyv helyett havi jelentéseket adunk az előző hónapról, amely tartalmazza a tulajdonosok által elvárt eredménykimutatást, mérleget és akár ezeknek az előző időszakkal való összehasonlítását diagramokkal, pénzügyi mutatókkal alátámasztva, de igény szerint cash-flow kimutatást is. Ezekből a riportokból havonta láthatóak az egyes bevétel- és költségtípusok, azok változása, eredménye, sőt, azonnal észrevehetők a kiugró adatok. A kiküldött jelentéseket szükség szerint magyarázatokkal is alátámasztjuk, hogy az ügyfél választ kapjon például arra a kérdésre: mitől nőtt meg egy bizonyos költsége egyik időszakról a másikra?
A naprakész könyvelés tehát nagyon fontos pillére ezeknek a magyarázatoknak, hiszen igazán a könyvelő látja a bizonylatokat, a főkönyvi kivonatot, amelyből meg tudja adni a választ ezekre kérdésekre. Mindennek előfeltétele, hogy partnerünk időben, rendezetten juttassa el bizonylatait irodánkba. Így nem lehet akadálya, hogy a gazdasági eseményeket naprakészen tudjuk rögzíteni, és nem okoz gondot a havi riport összeállítása.
Hangsúlyozom, felelős gazdálkodásnál elengedhetetlen fontosságú az előre tervezés. Szolgáltatásunkkal a tervezés is könnyebb, hiszen több évre visszamenőleg láthatóak a tényleges számadatok mind a bevétel mind a költség oldalon, és erre építve a cégvezetők sokkal pontosabban készíthetik el terveiket, számolhatják át elképzeléseit a tervezési funkció segítségével.
A pénzügyek modullal az ügyfél arról is információt kaphat, hogy a cége mennyire hitelképes az aktuális finanszírozási piacon.
Rugalmas hozzáférést biztosítunk a főkönyvi adataihoz, hiszen a szolgáltatás a nap bármely szakában elérhető online, emellett iOS eszközökre is letölthető.
Az automatikus adózási értesítők segítségével mindig időben adunk tájékoztatást az esedékes adó- és járulék befizetésekről, illetve a céget érintő kötelezettségekről. Az online felületen láthatóvá válnak a hasznos üzleti mutatók, mellyel megteremtődik a cég és a könyvelés közti közös nyelv.
Amennyiben leendő ügyfelünk megtisztel bennünket, velünk megtapasztalhatja a könyvelési számadatok online kapcsolatában rejlő szinte határtalan lehetőségeket!
Best-Kontír 2003 Kft.
6200 Kiskőrös, Petőfi Sándor tér 13. fszt. 1/1-2.
Tel./fax: +36 (78) 311-646
Mobil: +36 (30) 760-5767
E-mail: konyveles@bestkontir.hu
Honlap: www.bestkontir.hu
A Fókuszban Podcast legújabb adásának vendége Font Sándor országgyűlési képviselő, akivel országos politikai kérdésekről, a közösségi média erejéről, fejlesztésekről, az uszoda bezárásáról és az 51-es út helyzetéről is beszélgettünk, de a politikus azt is megosztotta, mit gondol dr. Bagó Zoltán polgármester levelezéséről.