Itt találod az összes cikket a „megváltozott ügyfélfogadás” témában!
Kérik, hogy csak halaszthatatlan ügyben keressék fel az ügyfélszolgálati irodát, minden más esetben részesítsék előnyben a telefonos és elektronikus ügyintézést.
A vezetőség az új koronavírus-fertőzések (COVID-19) számának növekedése hatására, a közösségi terjedés megfékezése és a víziközmű szolgáltatás biztonsága érdekében döntött. A közleményt változtatás nélkül tesszük közzé.
Személyes ügyfélfogadásra csak abban az esetben van szükség, ha az ügyintézés telefonos kommunikációval nem megoldható, a kérelem túl bonyolult.
Az FBH-NP Nonprofit Kft. szolgáltatási területén az alábbi megtett intézkedésekről tájékoztatja Önöket.
A kényszerszülte helyzetben ellátott bírósági igazgatási és ügyintézési feladatokról, az alkalmazott rendszabályokról a Kalocsai Járásbíróság elnökét kérdeztük.
A leggyakoribb 750 (!) ügykörben elérhető az elektronikus ügyintézés, a bejelentkezés ügyfélkapu regisztrációval, elektronikus személyi igazolvánnyal, vagy telefonos azonosítással történik.