Kérik, hogy csak halaszthatatlan ügyben keressék fel az ügyfélszolgálati irodát, minden más esetben részesítsék előnyben a telefonos és elektronikus ügyintézést.
A Kiskunsági Víziközmű-Szolgáltató Kft kiskunhalasi személyes ügyfélszolgálatán 2020. november 23-tól csak időpont foglalással fogadja ügyfeleit.
Időpont foglalható a https://kiskunviz.hu oldalon vagy a +36 20 9 421 622 telefonszámon.
A szolgáltató által szerkesztőségünkhöz eljuttatott közleméyben kiemelik, hogy a személyes ügyintézés során továbbra is kérik a maszkviselés, fertőtlenítés és távolságtartás szabályainak betartását. Az ügyféltérben egy időben csak korlátozott számban tartózkodhat ügyfél a biztonságos távolságtartás betartása érdekében. A várakozás az épületen kívül lehetséges.
Kérjük, hogy csak halaszthatatlan ügyben keressék fel az ügyfélszolgálati irodát, minden más esetben részesítsék előnyben a telefonos és elektronikus ügyintézést.- írják a közleményben, mely azon elérhetőségek felsorolásával zárul, ahol könnyen, otthonról is lehet ügyeinket intézni:
Telefonon:+36 20 9 421 622,
Interneten: https://kiskunviz.hu
E-mail-ben: kiskunviz@kiskunviz.hu
Postai úton: 6400 Kiskunhalas, Kőrösi út 5.
A Fókuszban Podcast legújabb adásának vendége Font Sándor országgyűlési képviselő, akivel országos politikai kérdésekről, a közösségi média erejéről, fejlesztésekről, az uszoda bezárásáról és az 51-es út helyzetéről is beszélgettünk, de a politikus azt is megosztotta, mit gondol dr. Bagó Zoltán polgármester levelezéséről.